Home Service

Jij mag op ons rekenen

Zoveel mensen, zoveel vragen. Wellicht wordt jouw vraag hieronder al beantwoord. Staat deze er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier, mail ons op technischbeheer@cobraspen.nl of bel ons op +31 (0)23 54 111 45

Vakkundig
Beschikbaar
Klantvriendelijk

Veelgestelde vragen

Financieel

Servicekosten: wat zijn dat?

Dat zijn kosten die je betaalt voor aanvullende diensten (naast de maandelijkse nettohuur). Denk daarbij aan kosten voor de algemene ruimtes, zoals schoonmaak en stroomverbruik. Je betaalt een maandelijks voorschot. Dit kan een vast bedrag servicekosten zijn of een voorschot gebaseerd op kosten in voorgaande jaren. In het laatste geval ontvang je in het jaar erop een eindafrekening.

Vragen over mijn factuur: aan wie kan ik deze stellen?

Mail je vragen naar administratie@cobraspen.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Service

Verbouwen aan een gehuurde bedrijfsruimte: mag dat en waar meld ik het?

Dat bepaalt ons team Makelaardij. Dien een aanvraag tot verbouwing in via jouw contactpersoon en het team helpt je graag.

Kosten huurder/verhuurder: welke kosten zijn voor wie?

Dit staat beschreven in de algemene bepalingen van de huurovereenkomst die je hebt ontvangen. Kom je er niet uit, bel ons dan gerust even op +31 (0)23 541 11 45

Veiligheid

Camerabeveiliging: kan ik camerabeelden opvragen in geval van schade of vernieling aan mijn eigendom(men)?

De enige die bevoegd is camerabeelden in te vorderen, is de politie. Wij zijn daartoe niet bevoegd. Dit in verband met de AVG (wet op privacy). In geval van schade of vernieling moet altijd wel aangifte gedaan worden bij politie en verzekering.

Alarm gaat af: wat moet ik doen?

Wat te doen als het alarm afgaat, staat beschreven in een ontruimingsplan per pand. De nooduitgang staat aangegeven op de ontruimingsplattegrond die in algemene ruimtes van elk pand hangt.

Verhuur

Potentiële huurder aandragen: hoe doe ik dat?

Leuk dat je meedenkt! Tip ons via jouw contact bij Cobraspen en we nemen contact met je op. Wordt het een serieuze deal, dan belonen we jou graag voor jouw bijdrage.

Kantoorinrichting: helpen jullie daarmee?

Wij ontzorgen je volledig als je dat wilt! Jouw Commerciële Property Manager kan je informeren over de mogelijkheden.

Vaste contactpersoon voor huurder: bij wie kan ik terecht?

Als huurder heb je twee vaste contactpersonen. Voor verhuurzaken is dat de Commerciële Property Manager. Voor storingen, serviceverzoeken en klachten is dat de Technisch Manager. Check wie de contactpersonen zijn via de Team-pagina.

Interesse in een van jullie kantoorpanden of bedrijfsruimtes: hoe neem ik contact met jullie op?

Super! Vul het contactformulier in, mail ons op makelaardij@cobraspen.nl of bel ons op +31 (0)23 541 11 45, dan plannen we een bezichtiging in.

Service formulier

Als klant van Cobraspen mag je de beste service verwachten. Ons serviceteam is er om jou te helpen. Laat hier je bericht of vraag achter en we komen zo snel mogelijk bij je terug.

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om zo specifiek mogelijk het probleem te omschrijven. Liefst voorzien van een duidelijke foto.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, heic.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.